niedziela, 15 września 2013

Zawsze wraca

     - Wracaj! Nie wolno ci chodzić samej do lasu! Tak, wiem że masz już siedemnaście lat, ale nadal zabraniam!
     - Katniss, ona jest już prawie dorosła, pozwól jej... - powiedział cicho Peeta, odwracając wzrok.
     - Absolutnie nie! Prim, proszę natychmiast do domu!
     - Katniss... - przygryzł wargę, głos łamał mu się na tym krótkim imieniu. - Chodź, przyjdzie później. Chodź, Rose czeka...
     - Ale Prim... Prim?
     Katniss nagle poderwała głowę, gwałtownie zaczęła rozglądać się wokół domu.
     - Prim! - krzyknęła, rozpacz w jej głosie przywołała wspomnienia. - Prim, wracaj!
     Chłopak stojący obok niej objął ją, delikatnie popchnął ku wejściu.
     - Wróci?
     - Wróci - zapewnił ze ściśniętym gardłem i sercem. - Zawsze wraca.



_______________________
ech ten Pita kuamcobułka.
przepraszam za upośledzone akapity, ale blogger tak mnie irytuje żeachechachech ;_;

2 komentarze:

  1. PRZEPRASZAM ŻE NIE SKOMENTOWAŁAM POPRZEDNICH ROZDZIAŁÓW ALE NIE MIAŁAM CZASU (SZKOŁA ;;;; <3 IDĘ UMRZEĆ ;;;;;;; JEST PIĘKNY ;;;; I MAŁO ZROZUMIAŁY ;;;; czy dobrze sądzę? xD Że Katniss wyobraża se prawie dorosłą Prim i zabrania chodzić jej do lasu, czy Rose jest jakby Prim? XDD I czy Peeta wie że Katniss wymyśliła se Prim czy to po prostu ich córka? ;;;;; Wiem c; nierozgarnięta jestem c;;; </3 WENY!!! ;;;;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezrozumiały <3 nareszcie mówią mi tu prawdę :D w sumie w założeniu chodzilo mi o to, ze Kotna ma halucynacje z niedozywienia, a Pita jej nie wyprowadza z błędu, bo ją kocha och ach XD

      Usuń