sobota, 14 września 2013

Kolejny post organizacyjny

     Post będzie dotyczył kilku zmian na blogu c; Jest ich sporo, tak więc będę wymieniać w punktach. Jeśli nie jesteś zainteresowany - przeczytaj chociaż ostatni punkt ;)

     1. Możliwość komentowania BEZ posiadania konta w Google / bloggerze. Od dziś każdy anonim, któremu nie chce się zakładać konta, może bez problemu dodać komentarz, byle tylko zachowywał podstawowe zasady netykiety c; 
Aha - bardzo prosiłabym też o jakiekolwiek podpisywanie się, chociażby imieniem lub inicjałami, jeśli zamierzacie wrócić i czytać dalej c;

     2. Mała zmiana mojego profilu. Jak zapewne zauważyliście, teraz jestem Falka, uczyłam się w "Kaer Morhen", a pracuję na szlaku. Dlaczego zawracam Wam głowę takimi bzdurami? Ponieważ niedawno skończyłam serię Wiedźmina A. Sapkowskiego i jestem po prostu zakochana we wszystkich częściach, postaciach i krainach :d Polecam serdecznie każdemu, tyle że książka bywa czasem dosyć wulgarna, więc... Zastanówcie się xD Mówię to głównie do młodszych, którzy często nie potrafią dostrzec prawdziwego piękna serii, mówiąc że to książka z ulicy. Nieprawda, trzeba ją tylko zrozumieć, potrafić zrozumieć Geralta i innych - jeśli Wam się to uda, przepadniecie w świecie wiedźmina tak jak ja ♥

     3. Comiesięczne ankiety. Czyli w pierwszym tygodniu każdego miesiąca będzie ankieta z kilkoma tematami, w której będziecie głosować na najlepszy pomysł, który postaram się zrobić, bo teraz staram się spełniać wszystkie, ale lekko nie wyrabiam ;_;
PS: Zaczniemy od października c; 

     4. Od dzisiaj po prawej stronie, na samym samiutkim dole, pod archiwum będzie mała "tablica ogłoszeń mnie" - czyli lista książek, które czytam i które są dla mnie inspiracją, piosenka, inny blog, link... Słowem - to, co mi pomaga. Będą tam także (wszystko w formie "tekstu", notatki) ważniejsze informacje dla czytelników, cobym nie pisała pod każdym postem tego samego :)

     5. Mam kilka fanfiction, które dotyczą Harry'ego Pottera. Lepiej byłoby umieszczać je tutaj, z opisem tematyki czy założyć osobny blog? Z autopsji wiem, że na 1423948120 blogów jednej osoby nie chce się nikomu wchodzić, z drugiej strony nie chcę, by powstał tu groch z kapustą ;_; Jakie jest Wasze zdanie?


     Dzięęęękuję za uwagę, dobranoc c;

4 komentarze:

  1. Ja myślę, że mogłabyś zrobić nowego bloga z harrym bo nie każdy lubi i igrzyska i harry'ego i możesz stracić czytelników. Ale takie jest tylko moje zdanie, rób co chcesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym robiła co chciała, nie pytałabym c; każde zdanie się liczy, tak więc już jest jedna osoba za oddzielnym blogiem. postaram się zrobić to, co będzie odpowiadało jakiejś większości c;

      Usuń
  2. Widzę że anonim strasznie miły i kreatywny c;
    Ja mam takie zdanie. Otóż zakładanie nowego bloga jest bez sensu. Dla kilku opowiadań? Marnowanie czasu. Ja na twoim miejscu utworzyłabym kilka kart i w każdej powrzucała po 1-3 opowiadania. Lub nawet możesz utworzyć jedną kartę i tam Zwiększając czcionkę tytułów "pooddzielać" opowiadania c: jeżeli nie ogarniasz to na moim "remontowanym" blogu znajdziesz kontakt do mnie, to pisz :) postaram się pomóc! A jeżeli ogarniasz to już wiesz jak możesz załatwić sprawę! XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e, nie napisał nic złego c;
      to też wezmę pod uwagę, nie pomyślałam :d dziękuję ;)

      Usuń